Retur
- Profesional Espresso este o companie cu bune practici şi va face întotdeauna tot posibilul pentru rezolvarea oricărei probleme semnalată de clienţii săi într-un termen cât mai scurt şi spre satisfacţia deplină a acestora. Totuşi având în vedere numărul mare de comenzi primite ne este imposibil să intrăm foarte în detaliu în ceea ce priveşte motivul returului, din acest motiv vă recomandăm ca înainte să plasaţi o comandă să solicitaţi informaţii unui consilier Profesionalespresso, dacă nu sunteţi siguri că ştiţi exact ce produse aveţi nevoie astfel încât să evitaţi returul produselor comandate.
- Profesionalespresso nu primeşte retur echipamentele vândute însă va face tot posibilul ca acestea să funcţioneze optim în conformitate cu specificaţiile tehnice pentru care acesta a fost construit
- În cazul consumabilelor produse alimentare şi cele conexe(pahare, capace, paletine): cafea, lapte, zahăr, etc., produsele se pot returna în 14 zile calendaristice, doar dacă mai au minim 25% din termenul de garanţie valabil şi doar în limita a 500 de lei/an.
- Consumabilele pot fi schimbate dacă nu corespund din punct de vedere organoleptic(aceste produse nu sunt în conformitate cu specificul lor | *nu se vor lua în considerare reclamații de genul ”cafeaua nu este la fel de bine prăjită/sau prea prăjită în comparație cu data trecută când am cumpărat sau față de cea cumpărată de la alt magazin”). De asemenea consumabilele se returnează doar dacă au fost depozitate și transportate în conformitate cu termenii specificați pe ambalaj.
- Piesele de schimb și agenții chimici(detergenți, detartranți etc.) pot fi returnați doar dacă acestea se aflau în stoc la data comenzii(ne fiind comandate special pentru dumneavostră) și dacă sunt sigilate și complete.