Service și garanție
- Garanția se acordă diferit de la un producător la altul.
- Garanția standard este de 1 an sau un anumit nr. de porții, în funcție de modelul aparatului (15.000 – 80.000).
- Garanţia se efectuează la sediul Profesional Espresso sau la sediile partenerilor agreați. La cerere, intervenţia se poate face la sediul clientului cu achitarea costurilor de deplasare.
- Termenul legal de remediere a unei probleme tehnice in perioada de garantie este de 30 de zile calendaristice.
- Dupa caz, clienţii pot opta pentru contracte de „Mentenanţă preventivă” sau contracte „Full service” care le va garanta o disponibilitate de peste 99,7% a echipamentelor in regim de exploatare 24/7.
- În cazul contractelor de „Mentenanță preventiva” şi „Full service”, termenul de reparație garantat este în funcție de SLA (service-level agreement)-ul ales.
- În toate cazurile, timpul standard de răspuns este de 24 de ore.Timpul de răspuns înseamnă că un specialist Profesional Espresso va lua legătura cu clientul și va încerca să rezolve problema la telefon sau să găsească cea mai bună soluție, cu costuri minime pentru acesta.
- De asemenea, există posibilitatea asigurării unui echipament de schimb, în perioada în care aparatul nu este funcțional (este defect).